Friday, October 9, 2009

Cabang Rasah Menerajui Jentera Pilihanraya Kecil N31 Bagan Pinang

Ketua Cabang Rasah, Tuan Haji Muhammad Kamel sedang meneliti hasil culaan pengundi luar yang dibuat oleh (dari kiri) Sdr Rahim Omar (ketua Ranting Mambau), Sdr Ahmad Al-Jufrey, Sdr Mohd Noor dan Ustazah Siti Maimun (Ketua Wanita Rasah)
Taklimat Gerak Kerja Pilihanraya oleh Tuan Haji Muhammed Kamel, Pengarah Pilihanraya Negeri Sembilan. Disebelah beliau adalah YB Fuziah Salleh, Pengarah Biro Latihan Pusat.

Kunjungan hormat YB Sivakumar, Timbalan Speaker DUN Perak (berdiri no. 4 dari kiri) ke Bilik Gerakan Utama

Kunjungan hormat YB Dominique Ng, ADUN N9 Padungan, Bandar Kuching, Sarawak
Pilihanraya Kecil N31 Bagan Pinang sekali lagi menyaksikan Cabang Rasah memainkan peranan penting di dalam mengendalikan jentera pilihanraya Keadilan. Kempen PRK yang telah masuk hari ke-7 telah menyaksikan berbagai insiden panas dengan pihak BN sekali lagi menggunakan tektik keganasan dan ugutan disamping penyalahgunaan jentera kerajaan.
Ketua Cabang Rasah, Tuan Haji Muhammad Kamel telah diberi mandat selaku Pengarah Jentera Pilihanraya Negeri. Disamping beliau, antara anggota Cabang Rasah yang telah dilantik di dalam sekretariat utama adalah YB Chai Tong Chai, Sdr Sabaruddin, Sdr Saedi, Sdr Marvin, Sdr Hasnul dan Sdr Zulrisyah. Anggota Cabang Rasah yang lain turut bertungkus lumus membantu jentera. Antaranya adalah Sdr Siva (Ranting Taman Pulasan), Sdr Kevin, Sachi, Vicky, Mani (Ranting Bukit Mas), Sdr Rahim, Yusof (Ranting LBJ), Sdr Rahim Omar, Ustazah Siti Maimun, Sdr Mohd Noor, Sdr Ahmad Al-Jufrey, Sdr Mustafa Kamal, Sdr Zamri, Sdr Isaac, Sdr Norliziam (Ranting Mambau) dan lain-lain (maaf jika nama sdr/i tidak disebut, tetapi kami yakin sumbangan anda sungguh bermakna).

Melihat daripada sambutan dan kerjasama ini, kita berasa yakin jentera pilihanraya Rasah khususnya DUN Labu semakin mantap dan bersedia untuk merampas kerusi DUN Labu dari UMNO-BN!

No comments: