Monday, August 3, 2009

Program Negeri turun ke Cabang Rasah / LBJ - Jun09







23 comments:

buletin labu said...

Kamil kuda tunggagan Sabarudin

buletin labu said...

Orang Labu tak terima kamil sebab Sabarudin

buletin labu said...

kalau nak tawan Labu kenalah berbaik baik dengan orang labu

buletin labu said...

kalau kamil ketua bahagian yang adil sepatutnya belia selesaikan masaalah labu bukannya berdiam diri

buletin labu said...

Kenapa kamil takut sangat berjumpa orang orang Labu?

buletin labu said...

PUNCA KEKALAHAN DI LABU DISEBABKAN KETUA BAHAGIAN SIBUK DI TEMPAT LAIN

buletin labu said...

PKR RASAH TAK MAMPU BAWA DSAI KE LABU,SATU SATUNYA KAWASAN PKR TANDING,KENAPA ?MUKIN DISEBABKAN KELEMAHAN KETUA BAHAGIAN YANG TAK CUKUP TINGGI.

khan said...

Kamil you must resign

badboys said...

test

badboys said...

hello mr khan kenapa you lawan ketua

badboys said...

test

buletin labu said...

test

Fidaiyyin said...

Saya yakin saudara2 semua cinta & sayangkan parti ini & tak mungkin akan khianati parti.

Sudah pasti dalam politik akan timbul pelbagai masalah drpd ragam manusia-diketepikan, pendapat tak diambil perhatian, berkecil hati & sebagainya.

Cadangan jujur saya:
teruskan komitmen iaitu menjalankan kerja2 penerangan atau usaha yg positif yg boleh mendapat/menarik perhatian pimpinan cabang. Insyallah mungkin dgn cara tu, sedikit sebanyak usaha itu diterima.

badboys said...

Salam,
Saya setuju dengan pandangan Fidayyin tapi lagak ketua bahagian tidak mahu menyelesaikan masaalah Labu,kalau ketua bahagian yang bijak sudah tentu masaalah labu dapat di selesaikan,tetapi beliau masih dengan sombong bodohnya.

badboys said...

Walaupun masaalah bantuan fakir miskin diberi pada tempat2 terpilih kita di Labu akan mengusahakan tanpa menharap ketua bahagian yang sombong bodoh itu.

HALIM said...

Salam,

Komen saya hanyalah sebagai ahli parti, dah letak pun jawatan ketua AMKNS. Aku cadangkan agar dibuat satu perancangan politik yang membina agar usaha sdr berjaya. Tiada kesudahannya kita berbalah dan nek sedar org yang tahu mahu sedar, serupa maknanya syok sendiri. Gerakan harus dibuat kerana ketua ini dilantik oleh anggota parti, jadi politik yg baik ialah melaksana tuntutan parti cara yg berhemah. Terima kasih kpd sdr semua di labu kerana memberi kerjasama sepanjang saya menjadi ketua AMKNS yang lalu. Pengalaman mengajar erti perjuangan. Kalau nak katakan marah, saya juga menerima banyak laporan teman yang memburukkan saya dibelakang oleh mereka yang berkenaan tetapi didepan alim nak mampus. Jadi itulah perjuangan parti kita, kalau nak katakan baik dari umno saya katakan tidak sama sekali. Jadi kita berjuang ini untuk rakyat, tanpa jawatan pun kita tetap kental dlm perjuangan ini. Saya merasa amat kesihan melihat DSAI yang tak putus2 berjumpa rakyat menyatakan agendanya tetapi ada dikalangan anggota parti yang tidak melihat perit jerihnya. Hentikanlah pertelingkahan ini, kembali kpd agenda sebenar kita kepada rakyat. Tiada salah menegur tetapi untuk apa kpd mereka yang segaja buat tak faham. Selamat Berpuasa kepada semua Anggota parti di LABU, kirim salam dgn moktar, bg norizam, cg sulaiman dan yang lain2 kenalan.

badboys said...

Salam.
Encik Halim,saya setuju kita kena berbaik dan berkerja keras untuk menawan NS tetapi ketua kami sampai sekarang tak de niat nak settle kan masaalah labu,beliau macam tak de perasaan ,mukin kulitnya tebal kot tak de rasa.

abdel cadeer said...

salam, bakpo lah mu oghe tok suko ke boh mu sdighi, kalu mu tok suko pun, mu jange wat khianat sghupo lagu nih...pah tu wat pitnoh dale pati, kalu mu ado ketuo sdighi buak pati baghu...lagu mano nok peghintoh negheri9 kalu perangai mu oghe sgupo puok umno..kecek huduh ko boh sdighi..kalu tok puah ati, gi sale de cium tange puok umno mu tuh..musuh dale slimut mu oghe nih...

aslan said...

Salam perjuangan,
genggam bara api biar sampi jadi arang...pado den la, daripado memburukan hj kamil tu baik la samo-samo berbaik. aghi pun nak ghayo..bermaafn dan bersalamanlah kito..domi utk prjuangn yg samo2 kito beno dulu
den nampak kojo pati jalan cam biaso yo..ayam kuk tak bekokok, ari siang yo..

badboys said...

haji kamil nak nama aje,untuk abdul cadeer kita tak paham bahasa kamu,kami bukan pengkhinat,haji kamil sebenarnya tak boleh memimpin.

Agro Pas said...

kenapa mokhtar (bekas calaon 2008) tidak mendapat sokongan dari ketua cabang rasah?jgn bawa budaya umno dalam PR....

Agro Pas said...

kenapa mokhtar (bekas calaon 2008) tidak mendapat sokongan dari ketua cabang rasah?jgn bawa budaya umno dalam PR....

badboys said...

Kepada Agro Pas,saya rasalah mukin ketua cabang nak jadi calon pada pru akan datang,PRU Lepas dia tak yakin,pru akan datang dah mula berani jadi calon.Tapi yang penting semua Ajk bahagian Dari Labu tolak kamil bulat bulat,soal kamil tak suka mokhtar tak penting tapi orang Labu tak suka kamil itu sangat penting,Si kamil kena pikir semasak masaknya